+3630 8495696 webshop@ekomplex.hu Kapcsolat Cégünkről Adatkezelés Kiskereskedelmi Oldal
eKomplex
Összes Termék
  • 01. EPS és XPS
    • Homlokzatok
    • Lábazatok
    • Padlók
  • 02. Szigetelés védelem
    • Aljzatbetonozás
    • Drénlemezek
    • Fóliák
    • Geotextíliák
    • Vízelvezetés
  • 03. Üveg- és ásványgyapot
    • Homlokzatok
    • Tetőterek
    • Üveggyapot
    • Válaszfalak
  • 04. Szárazépítészet
    • Csavarok és dübelek
    • Élképzés
    • Gipszkarton profilok és tartozékai
    • Revíziós ajtók
    • Rögzítő elemek
  • 05. Homlokzat
    • Díszítő profilok
    • Dübelek
    • Élképzés
    • Lábazati sínek
    • Üvegszövetek
  • 06. Díszítő vakolat
    • Dekorációs adalékok
    • Festékek
    • Lábazati vakolatok
    • Vékonyvakolat alapozók
    • Vékonyvakolatok
  • 07. Ragasztástechnika
    • Alapozók
    • Aljzatkiegyenlítők
    • Fugázók
    • Ragasztók
  • 08. Vízszigetelés
  • 09. Akril & szilikon
    • Ragasztók
    • Speciális
    • Tömítő anyagok
  • 10. Csempe&Szaniter
  • 11. Purhabok
    • Ragasztók
    • Speciális
    • Tömítő anyagok
  • 12. Tető
    • Élgerinc
    • Ereszcsatorna
    • Járás és rögzítés
    • OSB
    • Szellőző és hóvágó
    • Tetőcserepek
      • Alapcserepek
      • Kúpcserepek
      • Szegélycserepek
      • Szellőzőcserepek
    • Tetőfólia
    • Zsindely
  • 13. Tisztítás & felújítás
  • 14. Szerszám
    • Építőipari szerszám
    • Kerti szerszám
    • Munkaruházat
  • 15. Kert
    • Árnyékolás és belátásgátlók
    • Dekorációk és kiegészítők
    • Díszkavics
    • Magaságyások
    • Rögzítők
    • Szegélyek
Akciók
    ÁSZF Cookie Kezelés Impresszum Kapcsolat Adatkezelési Tájékoztató
    Átutalással
    1 Ft-tól 25.000 Ft-ig: br. 1490 Ft
    25.000 Ft felett: Ingyenes
         
    Postai utánvéttel:
    1 Ft-tól 25.000 Ft-ig: br. 1990 Ft
    25.000 Ft felett: br. 500 Ft
         
    Személyes átvétel esetén ingyenes.
Hírek Minden Termék Szállítás Bejelentkezés

Gyakran ismételt kérdések

 
 

Gyakori kérdéseink, ahol a legtöbb kérdésre könnyedén választ lehet kapni az ügyfélszolgálatra történő várakozás nélkül is!

Tartalomjegyzékünk:

  • Rendelés menete
  • Fizetéssel kapcsolatos kérdések
  • Szálltás és annak költségei
  • Visszaküldés és térítés
  • Fiók regisztrációja
  • Hírlevél
  • Ügyfélszolgálat

 


1. Rendelés

Hogyan tudok rendelni?

Webshopunkban a rendeléshez nem szükséges regisztráció, így a rendeléshez mindössze ki kell választani a megfelelő termékeket és azokat kosárba tenni. Gyakori, hogy több színben kapható egy-egy termék, így ezt fontos kiválasztani, ugyanakkor a kosárban is módosítható ez az adat még.

Ezután az ajánlatkérésre kattintva kollégáink megkapják az ajánlatot e-mailben, aminek feldolgozását azonnal megkezdik, később pedig felveszik az ajánlatkérővel a kapcsolatot. A rendelés leadása lehetőség után kiválaszthatja a szállítási és számlázási címeket, az elérhetőségeket, a fizetési formát és az átvétel módját. Ezzel a folyamattal kapcsolatban a felmerülő kérdéseket a pénztárban megtalálható GYIK-nél is elérhetővé tettük. 

A leadott rendelést kollégáink elkezdik feldolgozni, így amennyiben módosítani szeretne, kérdése van vagy éppen törölni szeretné a rendelését, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! 

 
Rendelhetek telefonon is?

Nem, kérünk mindenkit, hogy rendelését a webshopon keresztül adja le. A webshopunk működik mobil eszközökön is, így azzal is megoldható a rendelés leadása.

 
Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?

Nem, lakossági ügyfeleinknek nincsen szükségük regisztrációra. Egyedül partnereinknek van erre szükség.

 
Van minimális rendelési érték?

Nincsen minimális rendelési érték. A szállítási költségek változnak a rendelési érték függvényében egyedül.

 
Van maximális rendelési érték?

Általában nincsen maximális rendelési érték.

 
Hogyan tudom megnézni az eddigi rendeléseimet?

Amennyiben regisztrált korábban webshopunkba, a "Fiókom" menüpontban a Korábbi rendeléseknél megtekinthető.

 

Törölhetem a rendelésem, ha még nem küldték el?

Ügyfélszolgálatunkkal egyeztetve van lehetőség erre, amennyiben még nem küldték el munkatársaink.

 
Megváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?

Munkatársaink folyamatosan dolgoznak, hogy minél hamarabb kiküldésre kerüljenek a megrendelések. Amennyiben meg szeretné változtatni kiszállítási címét, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ugyanakkor nem tudjuk garantálni, hogy minden esetben van erre lehetőségünk.

 
Külföldről rendelhetek?

Nem, jelenleg webáruházunkban nem működik a külföldi rendelés.

 

Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?

Kérjük, vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot, amennyiben érdekli, hogy várhatóan mikor lesz ismét elérhető a termék webshopunkban. Amennyiben egy hasonló termék is megfelel, tekintse meg kínálatunkat, amennyiben pedig szakszerű tanácsadásra van szükség, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

 

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam fel?

Rendelése leadása után automatikusan kap egy visszaigazoló e-mailt. Amennyiben nem találja vagy nem kapta meg, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, kollégáink tudnak ebben segíteni!

 

Miért kell a rendeléskor a telefonszámomat megadnom?

Telefonszámára mindössze az elérhetőségei rögzítése céljából van szükség. A futár ezen fogja elérni, valamint ezen tudunk jelentkezni, ha rendelése átvehető egyik építőcenterünkben.

 

Kapok teljesítménynyilatkozatot?

Igen, ugyanakkor cégünk számára fontos a környezetvédelem, így nem csatoljuk automatikusan minden rendeléshez nyomtatott formában. Kérjük, hogy amennyiben szeretne ilyet igényelni, jelezze a megrendelés során a "Megjegyzés" opció alatt, és elküldjük Önnek. Természetesen utólag is kiállítjuk, ezzel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk tud segíteni Önnek!


2. Fizetés

Milyen fizetési módok lehetségesek?

Webshopunkban jelenleg ezek a fizetési módok elérhetőek:

  • utánvétes fizetés a futárnak
  • készpénzes vagy bankkártyás fizetés személyes átvétel esetén
  • előre utalás előlegszámla alapján

Kérjük, hogy amennyiben az előre utalást választja, mindenképpen várja meg az előlegszámla érkezését, mivel akkor biztosan tudjuk garantálni, hogy a rendelt termékek elérhetőek. 

Az átutaláshoz szükséges adatok:

Merkbau Zrt.
Bankszámlaszámunk: K&H 10402568-25610912-00000000

A közlemény rovatba minden esetben kérjük feltüntetni a rendelés azonosítóját, valamint a kapott számla számát!

 

Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?

Szállító levelet csatolva küldjük a szállítmánnyal. Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki, melyet elküldünk az Ön által megadott email címre.

 

Megkaphatom a rendelésemet a vállalkozásom nevére?

Igen, regisztráció esetén is beállíthatja, hogy cégként vásárol, amennyiben pedig regisztráció nélkül szeretne vásárolni, akkor a rendelési folyamat harmadik lépésénél, a "Fizetés" pont alatt állíthatja be, hogy cég nevében szeretne vásárolni.

 

Hogyan történik az ÁFA kimutatása?

Az ÁFÁ-val kapcsolatos információk a számlán feltüntetésre kerülnek.

 

Rendelhetek adómentesen (tax-free)?

Adómentesen nem, azonban, amennyiben Centereinket jelöli meg átvételi pontnak, lehetősége van külföldi utas ÁFA visszatérítéses nyomtatványt kitölteni, amennyiben magánszemélyként vásárol és nem az Európai Unió területén él. A határon való áthaladás alatt a vámhatóság lepecsételi ezt a papírt, hogy elhagyta az országot. A következő magyarországi utazása során ezzel a dokumentummal tudja a pénztárunkban az ÁFÁ-t visszaigényelni.

 

Kapok visszaigazolást a beérkező fizetésről?

Sikeres fizetés esetén nem, akkor a rendelés elindításról kap e-mailt. Amennyiben sikertelen, kollégáink e-mailes vagy telefonos úton felveszik Önnel a kapcsolatot.

 


3. Szállítási és kézbesítési költségek

Milyen szállítási költségek merülnek fel?

Építőcenterinkben a személyes átvétel minden esetben ingyenes. A futárszolgálat választása esetén terhelheti Önt szállítási költség, amelyről részletesebben a Szállítás oldalunkon tájékozódhat, ahol az információk folyamatosan frissülnek.

 

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

A szállítási idő általában 3-4 napot vesz igénybe. Amennyiben késedelmet tapasztalunk, jelezzük kedves vásárlóink felé!

 

Mely országokba történik a kiszállítás?

Jelenleg Magyarországi címekre szállítunk ki, azon belül is Bács-Kiskun, Csongrád és Békés megyékbe szállítunk ki fogyasztóinknak. Amennyiben más megyében él, kérjük használja az ajánlatkérés funkciót, így kollégáink fel tudják venni Önnel a kapcsolatot. Ehhez tegye ugyanúgy a termékeket a kosárba, ott tudja majd elérni a lehetőséget!

 

Mely csomagküldő szolgáltatóval küldik ki a csomagomat?

Cégünk az Express One futárszolgálattal dolgozik. Itt érheti el oldalukat: www.expressone.hu Megeshet az is, hogy kollégáink vagy alvállalkozóink viszik ki a csomagot. Erről mindenképpen tájékoztatjuk vásárlóinkat.

 

Elküldethetem a csomagomat egy csomagpontra, vagy csomagátvevő helyre is?

Webáruházunkban jelenleg ez a funkció még nem elérhető.

 

A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?

Igen, természetesen! Erre a Pénztárban van lehetősége. A Pénztárban a második fülön, a Szállítás opciónál választhatja ki, hova kerüljön kiszállításra a rendelése, ezután pedig a Fizetésnél a Számlázás pontnál tudja kitölteni, hova is számlázzunk. A pénztári folyamat alatt a korábbi beállításait a haladás jelző alatt folyamatosan láthatja, és ha kell módosíthatja.

 

Nem kapom meg a küldeményemet, akkor mi a teendő?

Az Express One oldalán lehet követni a csomagot, amelyet vár: https://tracking.expressone.hu/ 

Amennyiben így sem talál releváns információt vagy nem a futárcég viszi ki végül a csomagot, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik segíteni tudnak Önnek!

 

Mit tehetek, ha sérült terméket kapok?

Amennyiben sérült terméket kap, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ehhez fényképes dokumentációra van szükség, amelyen látszódnia kell a nap, óra, perc információknak. A kivizsgálástól számított két napon belül jelentkezik illetékes kollégánk. 


4. Visszaküldés és visszatérítés

Hogyan küldöm el a visszárut?

Csere estén cégünk intézi a termék visszahozatalát, ugyanakkor nem csere esetén Önnek kell eljuttatnia hozzánk. Amennyiben ilyen helyzet adódna, kérjük vegye fel velünk az ügyfélszolgálatunkkal.

 

Hogyan történik a reklamáció?

Először kérjük mindenképpen ügyfélszolgálatunkhoz forduljon. Szakértő kollégáink minden kérdésben segítséget tudnak nyújtani Önnek.

 

Van-e lehetőség a visszaküldött termék közvetlen cseréjére?

Természetesen van. Konkrétan ebben az esetben is ügyfélszolgálatunk tud segítséget nyújtani Önnek.

 

Mit tegyek, ha termékem a szállítás során megsérült?

Amennyiben sérült csomagot kap és ez látható, jegyzőkönyvet kell felvennie a futárral. Amennyiben nem látható, velünk tudja intézni. Minden esetben ügyfélszolgálatunk tud segíteni.

 

Mennyi időn belül adhatom vissza a terméket?

14 napon belül küldheti vissza. (Kérjük vegye figyelembe, hogy nem munkanapokról van szó.)

 

Fizetnem kell a visszaküldésért?

Csere esetén nem, egyéb esetben igen. Pontos információkat az ügyfélszolgálat tud nyújtani Önnek.

 

Hol tudom a visszáru csomagomat leadni?

Csere esetén az érkező futárnak, egyéb esetben Ön intézi a visszaküldést.

 

Kapok visszaigazolást arról, hogy megérkezett a visszárum?

Igen, az összeg utalása a visszáru megérkezése után indul rendszerünkben.

 


5. Fiókom

Hogyan regisztrálhatok?

A fejlécben található "Regisztráció" gombra kell mindössze kattintani. Itt kell e-mail címet, nevet, telefonszámot beállítani, valamint egy olyan jelszót, amivel a továbbiakban be fog lépni fiókjába. Később a "Belépés" opciónál érheti el fiókját, ahol a korábbi rendeléseit, személyes adatait is elérheti.

 

Merülnek fel költségeim, ha regisztrálok?

Nem, webáruházunkban a regisztráció ingyenes, és az is marad.

 

Az adataimat továbbértékesítik harmadik fél részére?

Nem, az adatait bizalmasan kezeljük.

 

Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat, ill. hogyan tudok az elfelejtett jelszavam helyett újat kérni?

A profilba való belépés után a "Fiókbeállításoknál" van lehetőség a jelszócserére. Amennyiben elfelejtette jelszavát a "Belépés" alatt az "Elfelejtett jelszó" lehetőséget kell választania. Itt egy e-mail címet kell megadni, ahova érkezik az új jelszó. Amennyiben problémába ütközik, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, 

 

Szerkeszthetem önállóan az adataimat?

Igen, belépés után, a "Fiókom" pont alatt lehet a különböző adatokat módosítani!

 

Hogyan törölhetem az ügyfélfiókomat?

A fiókjába való belépés után a "Személyes adatok törlése" gombra kattintva kezdheti meg a folyamatot. Ezután kap egy e-mailt a fiókjához tartozó e-mail címére, amiben talál egy linket. A linkre kattintva törölheti fiókját. Amennyiben valami problémába ütközik, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

 


6. Hírlevél

Mi az a hírlevél, és milyen előnyökkel jár nekem?

A hírlevél rendszeresen tájékoztatja Önt a termékeinkkel kapcsolatos akciókról, egyéb információkról. Ennek segítségével elsőként értesülhet akcióinkról például.

 

Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?

Regisztráció során lehetősége van feliratkozni a hírlevélre az erre vonatkozó sor bepiálásával. Létező felhazsnálói fióknál a "Hírlevél megrendelése/ lemondása" opciót kell választania a "Fiók" beállításoknál. Amennyiben nem kíván regisztrálni vásárlása során, úgy a pénztárban is van lehetősége errel az "Elérhetőségeknél" a megfelelő sor kiválasztásánál.

 

Nem szeretnék több hírlevelet kapni, mi a teendő?

Amennyiben le szeretne iratkozni hírlvelünkről, kérjük küldjön egy e-mailt a webshop@ekomplex.hu e-mail címre. Jelzése után kollégáink törlik a rendszerből.

 


Ügyfélszolgálatunk

Ügyfélszolgálatunkat a webshop@ekomplex.hu e-mail címen érheti el. Telefononon +36 30 323 4291 telefonszámon érdeklődhet.

 

 

Összes Termék
  • 01. EPS és XPS
    • Homlokzatok
    • Lábazatok
    • Padlók
  • 02. Szigetelés védelem
    • Aljzatbetonozás
    • Drénlemezek
    • Fóliák
    • Geotextíliák
    • Vízelvezetés
  • 03. Üveg- és ásványgyapot
    • Homlokzatok
    • Tetőterek
    • Üveggyapot
    • Válaszfalak
  • 04. Szárazépítészet
    • Csavarok és dübelek
    • Élképzés
    • Gipszkarton profilok és tartozékai
    • Revíziós ajtók
    • Rögzítő elemek
  • 05. Homlokzat
    • Díszítő profilok
    • Dübelek
    • Élképzés
    • Lábazati sínek
    • Üvegszövetek
  • 06. Díszítő vakolat
    • Dekorációs adalékok
    • Festékek
    • Lábazati vakolatok
    • Vékonyvakolat alapozók
    • Vékonyvakolatok
  • 07. Ragasztástechnika
    • Alapozók
    • Aljzatkiegyenlítők
    • Fugázók
    • Ragasztók
  • 08. Vízszigetelés
  • 09. Akril & szilikon
    • Ragasztók
    • Speciális
    • Tömítő anyagok
  • 10. Csempe&Szaniter
  • 11. Purhabok
    • Ragasztók
    • Speciális
    • Tömítő anyagok
  • 12. Tető
    • Élgerinc
    • Ereszcsatorna
    • Járás és rögzítés
    • OSB
    • Szellőző és hóvágó
    • Tetőcserepek
      • Alapcserepek
      • Kúpcserepek
      • Szegélycserepek
      • Szellőzőcserepek
    • Tetőfólia
    • Zsindely
  • 13. Tisztítás & felújítás
  • 14. Szerszám
    • Építőipari szerszám
    • Kerti szerszám
    • Munkaruházat
  • 15. Kert
    • Árnyékolás és belátásgátlók
    • Dekorációk és kiegészítők
    • Díszkavics
    • Magaságyások
    • Rögzítők
    • Szegélyek
Akciók Szállítás Bejelentkezés
Bejelentkezés
Elfelejtette a jelszavát?
Regisztráció
      eKomplex
          Összes Termék
          • 01. EPS és XPS
            • Homlokzatok
            • Lábazatok
            • Padlók
          • 02. Szigetelés védelem
            • Aljzatbetonozás
            • Drénlemezek
            • Fóliák
            • Geotextíliák
            • Vízelvezetés
          • 03. Üveg- és ásványgyapot
            • Homlokzatok
            • Tetőterek
            • Üveggyapot
            • Válaszfalak
          • 04. Szárazépítészet
            • Csavarok és dübelek
            • Élképzés
            • Gipszkarton profilok és tartozékai
            • Revíziós ajtók
            • Rögzítő elemek
          • 05. Homlokzat
            • Díszítő profilok
            • Dübelek
            • Élképzés
            • Lábazati sínek
            • Üvegszövetek
          • 06. Díszítő vakolat
            • Dekorációs adalékok
            • Festékek
            • Lábazati vakolatok
            • Vékonyvakolat alapozók
            • Vékonyvakolatok
          • 07. Ragasztástechnika
            • Alapozók
            • Aljzatkiegyenlítők
            • Fugázók
            • Ragasztók
          • 08. Vízszigetelés
          • 09. Akril & szilikon
            • Ragasztók
            • Speciális
            • Tömítő anyagok
          • 10. Csempe&Szaniter
          • 11. Purhabok
            • Ragasztók
            • Speciális
            • Tömítő anyagok
          • 12. Tető
            • Élgerinc
            • Ereszcsatorna
            • Járás és rögzítés
            • OSB
            • Szellőző és hóvágó
            • Tetőcserepek
              • Alapcserepek
              • Kúpcserepek
              • Szegélycserepek
              • Szellőzőcserepek
            • Tetőfólia
            • Zsindely
          • 13. Tisztítás & felújítás
          • 14. Szerszám
            • Építőipari szerszám
            • Kerti szerszám
            • Munkaruházat
          • 15. Kert
            • Árnyékolás és belátásgátlók
            • Dekorációk és kiegészítők
            • Díszkavics
            • Magaságyások
            • Rögzítők
            • Szegélyek
          Akciók
            ÁSZF Cookie Kezelés Impresszum Kapcsolat Adatkezelési Tájékoztató
            Átutalással
            1 Ft-tól 25.000 Ft-ig: br. 1490 Ft
            25.000 Ft felett: Ingyenes
                 
            Postai utánvéttel:
            1 Ft-tól 25.000 Ft-ig: br. 1990 Ft
            25.000 Ft felett: br. 500 Ft
                 
            Személyes átvétel esetén ingyenes.
          Hírek Minden Termék Szállítás Bejelentkezés

          Gyakran ismételt kérdések

           
           

          Gyakori kérdéseink, ahol a legtöbb kérdésre könnyedén választ lehet kapni az ügyfélszolgálatra történő várakozás nélkül is!

          Tartalomjegyzékünk:

          • Rendelés menete
          • Fizetéssel kapcsolatos kérdések
          • Szálltás és annak költségei
          • Visszaküldés és térítés
          • Fiók regisztrációja
          • Hírlevél
          • Ügyfélszolgálat

           


          1. Rendelés

          Hogyan tudok rendelni?

          Webshopunkban a rendeléshez nem szükséges regisztráció, így a rendeléshez mindössze ki kell választani a megfelelő termékeket és azokat kosárba tenni. Gyakori, hogy több színben kapható egy-egy termék, így ezt fontos kiválasztani, ugyanakkor a kosárban is módosítható ez az adat még.

          Ezután az ajánlatkérésre kattintva kollégáink megkapják az ajánlatot e-mailben, aminek feldolgozását azonnal megkezdik, később pedig felveszik az ajánlatkérővel a kapcsolatot. A rendelés leadása lehetőség után kiválaszthatja a szállítási és számlázási címeket, az elérhetőségeket, a fizetési formát és az átvétel módját. Ezzel a folyamattal kapcsolatban a felmerülő kérdéseket a pénztárban megtalálható GYIK-nél is elérhetővé tettük. 

          A leadott rendelést kollégáink elkezdik feldolgozni, így amennyiben módosítani szeretne, kérdése van vagy éppen törölni szeretné a rendelését, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! 

           
          Rendelhetek telefonon is?

          Nem, kérünk mindenkit, hogy rendelését a webshopon keresztül adja le. A webshopunk működik mobil eszközökön is, így azzal is megoldható a rendelés leadása.

           
          Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?

          Nem, lakossági ügyfeleinknek nincsen szükségük regisztrációra. Egyedül partnereinknek van erre szükség.

           
          Van minimális rendelési érték?

          Nincsen minimális rendelési érték. A szállítási költségek változnak a rendelési érték függvényében egyedül.

           
          Van maximális rendelési érték?

          Általában nincsen maximális rendelési érték.

           
          Hogyan tudom megnézni az eddigi rendeléseimet?

          Amennyiben regisztrált korábban webshopunkba, a "Fiókom" menüpontban a Korábbi rendeléseknél megtekinthető.

           

          Törölhetem a rendelésem, ha még nem küldték el?

          Ügyfélszolgálatunkkal egyeztetve van lehetőség erre, amennyiben még nem küldték el munkatársaink.

           
          Megváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?

          Munkatársaink folyamatosan dolgoznak, hogy minél hamarabb kiküldésre kerüljenek a megrendelések. Amennyiben meg szeretné változtatni kiszállítási címét, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ugyanakkor nem tudjuk garantálni, hogy minden esetben van erre lehetőségünk.

           
          Külföldről rendelhetek?

          Nem, jelenleg webáruházunkban nem működik a külföldi rendelés.

           

          Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?

          Kérjük, vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot, amennyiben érdekli, hogy várhatóan mikor lesz ismét elérhető a termék webshopunkban. Amennyiben egy hasonló termék is megfelel, tekintse meg kínálatunkat, amennyiben pedig szakszerű tanácsadásra van szükség, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

           

          Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam fel?

          Rendelése leadása után automatikusan kap egy visszaigazoló e-mailt. Amennyiben nem találja vagy nem kapta meg, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, kollégáink tudnak ebben segíteni!

           

          Miért kell a rendeléskor a telefonszámomat megadnom?

          Telefonszámára mindössze az elérhetőségei rögzítése céljából van szükség. A futár ezen fogja elérni, valamint ezen tudunk jelentkezni, ha rendelése átvehető egyik építőcenterünkben.

           

          Kapok teljesítménynyilatkozatot?

          Igen, ugyanakkor cégünk számára fontos a környezetvédelem, így nem csatoljuk automatikusan minden rendeléshez nyomtatott formában. Kérjük, hogy amennyiben szeretne ilyet igényelni, jelezze a megrendelés során a "Megjegyzés" opció alatt, és elküldjük Önnek. Természetesen utólag is kiállítjuk, ezzel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk tud segíteni Önnek!


          2. Fizetés

          Milyen fizetési módok lehetségesek?

          Webshopunkban jelenleg ezek a fizetési módok elérhetőek:

          • utánvétes fizetés a futárnak
          • készpénzes vagy bankkártyás fizetés személyes átvétel esetén
          • előre utalás előlegszámla alapján

          Kérjük, hogy amennyiben az előre utalást választja, mindenképpen várja meg az előlegszámla érkezését, mivel akkor biztosan tudjuk garantálni, hogy a rendelt termékek elérhetőek. 

          Az átutaláshoz szükséges adatok:

          Merkbau Zrt.
          Bankszámlaszámunk: K&H 10402568-25610912-00000000

          A közlemény rovatba minden esetben kérjük feltüntetni a rendelés azonosítóját, valamint a kapott számla számát!

           

          Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?

          Szállító levelet csatolva küldjük a szállítmánnyal. Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki, melyet elküldünk az Ön által megadott email címre.

           

          Megkaphatom a rendelésemet a vállalkozásom nevére?

          Igen, regisztráció esetén is beállíthatja, hogy cégként vásárol, amennyiben pedig regisztráció nélkül szeretne vásárolni, akkor a rendelési folyamat harmadik lépésénél, a "Fizetés" pont alatt állíthatja be, hogy cég nevében szeretne vásárolni.

           

          Hogyan történik az ÁFA kimutatása?

          Az ÁFÁ-val kapcsolatos információk a számlán feltüntetésre kerülnek.

           

          Rendelhetek adómentesen (tax-free)?

          Adómentesen nem, azonban, amennyiben Centereinket jelöli meg átvételi pontnak, lehetősége van külföldi utas ÁFA visszatérítéses nyomtatványt kitölteni, amennyiben magánszemélyként vásárol és nem az Európai Unió területén él. A határon való áthaladás alatt a vámhatóság lepecsételi ezt a papírt, hogy elhagyta az országot. A következő magyarországi utazása során ezzel a dokumentummal tudja a pénztárunkban az ÁFÁ-t visszaigényelni.

           

          Kapok visszaigazolást a beérkező fizetésről?

          Sikeres fizetés esetén nem, akkor a rendelés elindításról kap e-mailt. Amennyiben sikertelen, kollégáink e-mailes vagy telefonos úton felveszik Önnel a kapcsolatot.

           


          3. Szállítási és kézbesítési költségek

          Milyen szállítási költségek merülnek fel?

          Építőcenterinkben a személyes átvétel minden esetben ingyenes. A futárszolgálat választása esetén terhelheti Önt szállítási költség, amelyről részletesebben a Szállítás oldalunkon tájékozódhat, ahol az információk folyamatosan frissülnek.

           

          Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

          A szállítási idő általában 3-4 napot vesz igénybe. Amennyiben késedelmet tapasztalunk, jelezzük kedves vásárlóink felé!

           

          Mely országokba történik a kiszállítás?

          Jelenleg Magyarországi címekre szállítunk ki, azon belül is Bács-Kiskun, Csongrád és Békés megyékbe szállítunk ki fogyasztóinknak. Amennyiben más megyében él, kérjük használja az ajánlatkérés funkciót, így kollégáink fel tudják venni Önnel a kapcsolatot. Ehhez tegye ugyanúgy a termékeket a kosárba, ott tudja majd elérni a lehetőséget!

           

          Mely csomagküldő szolgáltatóval küldik ki a csomagomat?

          Cégünk az Express One futárszolgálattal dolgozik. Itt érheti el oldalukat: www.expressone.hu Megeshet az is, hogy kollégáink vagy alvállalkozóink viszik ki a csomagot. Erről mindenképpen tájékoztatjuk vásárlóinkat.

           

          Elküldethetem a csomagomat egy csomagpontra, vagy csomagátvevő helyre is?

          Webáruházunkban jelenleg ez a funkció még nem elérhető.

           

          A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?

          Igen, természetesen! Erre a Pénztárban van lehetősége. A Pénztárban a második fülön, a Szállítás opciónál választhatja ki, hova kerüljön kiszállításra a rendelése, ezután pedig a Fizetésnél a Számlázás pontnál tudja kitölteni, hova is számlázzunk. A pénztári folyamat alatt a korábbi beállításait a haladás jelző alatt folyamatosan láthatja, és ha kell módosíthatja.

           

          Nem kapom meg a küldeményemet, akkor mi a teendő?

          Az Express One oldalán lehet követni a csomagot, amelyet vár: https://tracking.expressone.hu/ 

          Amennyiben így sem talál releváns információt vagy nem a futárcég viszi ki végül a csomagot, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik segíteni tudnak Önnek!

           

          Mit tehetek, ha sérült terméket kapok?

          Amennyiben sérült terméket kap, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ehhez fényképes dokumentációra van szükség, amelyen látszódnia kell a nap, óra, perc információknak. A kivizsgálástól számított két napon belül jelentkezik illetékes kollégánk. 


          4. Visszaküldés és visszatérítés

          Hogyan küldöm el a visszárut?

          Csere estén cégünk intézi a termék visszahozatalát, ugyanakkor nem csere esetén Önnek kell eljuttatnia hozzánk. Amennyiben ilyen helyzet adódna, kérjük vegye fel velünk az ügyfélszolgálatunkkal.

           

          Hogyan történik a reklamáció?

          Először kérjük mindenképpen ügyfélszolgálatunkhoz forduljon. Szakértő kollégáink minden kérdésben segítséget tudnak nyújtani Önnek.

           

          Van-e lehetőség a visszaküldött termék közvetlen cseréjére?

          Természetesen van. Konkrétan ebben az esetben is ügyfélszolgálatunk tud segítséget nyújtani Önnek.

           

          Mit tegyek, ha termékem a szállítás során megsérült?

          Amennyiben sérült csomagot kap és ez látható, jegyzőkönyvet kell felvennie a futárral. Amennyiben nem látható, velünk tudja intézni. Minden esetben ügyfélszolgálatunk tud segíteni.

           

          Mennyi időn belül adhatom vissza a terméket?

          14 napon belül küldheti vissza. (Kérjük vegye figyelembe, hogy nem munkanapokról van szó.)

           

          Fizetnem kell a visszaküldésért?

          Csere esetén nem, egyéb esetben igen. Pontos információkat az ügyfélszolgálat tud nyújtani Önnek.

           

          Hol tudom a visszáru csomagomat leadni?

          Csere esetén az érkező futárnak, egyéb esetben Ön intézi a visszaküldést.

           

          Kapok visszaigazolást arról, hogy megérkezett a visszárum?

          Igen, az összeg utalása a visszáru megérkezése után indul rendszerünkben.

           


          5. Fiókom

          Hogyan regisztrálhatok?

          A fejlécben található "Regisztráció" gombra kell mindössze kattintani. Itt kell e-mail címet, nevet, telefonszámot beállítani, valamint egy olyan jelszót, amivel a továbbiakban be fog lépni fiókjába. Később a "Belépés" opciónál érheti el fiókját, ahol a korábbi rendeléseit, személyes adatait is elérheti.

           

          Merülnek fel költségeim, ha regisztrálok?

          Nem, webáruházunkban a regisztráció ingyenes, és az is marad.

           

          Az adataimat továbbértékesítik harmadik fél részére?

          Nem, az adatait bizalmasan kezeljük.

           

          Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat, ill. hogyan tudok az elfelejtett jelszavam helyett újat kérni?

          A profilba való belépés után a "Fiókbeállításoknál" van lehetőség a jelszócserére. Amennyiben elfelejtette jelszavát a "Belépés" alatt az "Elfelejtett jelszó" lehetőséget kell választania. Itt egy e-mail címet kell megadni, ahova érkezik az új jelszó. Amennyiben problémába ütközik, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, 

           

          Szerkeszthetem önállóan az adataimat?

          Igen, belépés után, a "Fiókom" pont alatt lehet a különböző adatokat módosítani!

           

          Hogyan törölhetem az ügyfélfiókomat?

          A fiókjába való belépés után a "Személyes adatok törlése" gombra kattintva kezdheti meg a folyamatot. Ezután kap egy e-mailt a fiókjához tartozó e-mail címére, amiben talál egy linket. A linkre kattintva törölheti fiókját. Amennyiben valami problémába ütközik, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

           


          6. Hírlevél

          Mi az a hírlevél, és milyen előnyökkel jár nekem?

          A hírlevél rendszeresen tájékoztatja Önt a termékeinkkel kapcsolatos akciókról, egyéb információkról. Ennek segítségével elsőként értesülhet akcióinkról például.

           

          Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?

          Regisztráció során lehetősége van feliratkozni a hírlevélre az erre vonatkozó sor bepiálásával. Létező felhazsnálói fióknál a "Hírlevél megrendelése/ lemondása" opciót kell választania a "Fiók" beállításoknál. Amennyiben nem kíván regisztrálni vásárlása során, úgy a pénztárban is van lehetősége errel az "Elérhetőségeknél" a megfelelő sor kiválasztásánál.

           

          Nem szeretnék több hírlevelet kapni, mi a teendő?

          Amennyiben le szeretne iratkozni hírlvelünkről, kérjük küldjön egy e-mailt a webshop@ekomplex.hu e-mail címre. Jelzése után kollégáink törlik a rendszerből.

           


          Ügyfélszolgálatunk

          Ügyfélszolgálatunkat a webshop@ekomplex.hu e-mail címen érheti el. Telefononon +36 30 323 4291 telefonszámon érdeklődhet.

           

           

          Összes Termék
          • 01. EPS és XPS
            • Homlokzatok
            • Lábazatok
            • Padlók
          • 02. Szigetelés védelem
            • Aljzatbetonozás
            • Drénlemezek
            • Fóliák
            • Geotextíliák
            • Vízelvezetés
          • 03. Üveg- és ásványgyapot
            • Homlokzatok
            • Tetőterek
            • Üveggyapot
            • Válaszfalak
          • 04. Szárazépítészet
            • Csavarok és dübelek
            • Élképzés
            • Gipszkarton profilok és tartozékai
            • Revíziós ajtók
            • Rögzítő elemek
          • 05. Homlokzat
            • Díszítő profilok
            • Dübelek
            • Élképzés
            • Lábazati sínek
            • Üvegszövetek
          • 06. Díszítő vakolat
            • Dekorációs adalékok
            • Festékek
            • Lábazati vakolatok
            • Vékonyvakolat alapozók
            • Vékonyvakolatok
          • 07. Ragasztástechnika
            • Alapozók
            • Aljzatkiegyenlítők
            • Fugázók
            • Ragasztók
          • 08. Vízszigetelés
          • 09. Akril & szilikon
            • Ragasztók
            • Speciális
            • Tömítő anyagok
          • 10. Csempe&Szaniter
          • 11. Purhabok
            • Ragasztók
            • Speciális
            • Tömítő anyagok
          • 12. Tető
            • Élgerinc
            • Ereszcsatorna
            • Járás és rögzítés
            • OSB
            • Szellőző és hóvágó
            • Tetőcserepek
              • Alapcserepek
              • Kúpcserepek
              • Szegélycserepek
              • Szellőzőcserepek
            • Tetőfólia
            • Zsindely
          • 13. Tisztítás & felújítás
          • 14. Szerszám
            • Építőipari szerszám
            • Kerti szerszám
            • Munkaruházat
          • 15. Kert
            • Árnyékolás és belátásgátlók
            • Dekorációk és kiegészítők
            • Díszkavics
            • Magaságyások
            • Rögzítők
            • Szegélyek
          Akciók Szállítás Bejelentkezés
          Bejelentkezés
          Elfelejtette a jelszavát?
          Regisztráció
          1. Főoldal
          2. Kosár

          Ezek is érdekelhetik....

          ELÉRHETŐSÉG
          06 30 8495696 Nyitvatartás: H-P 7:30-16:00 webshop@ekomplex.hu Kiskunhalas, Kőrösi út 2, 6400
          Dokumentumok
          Általános Szerződési Feltételek Gyakori Kérdések Letöltések Adatvédelmi Nyilatkozat
          Felhasználók
          Regisztráció Rendelések Számlák Elfelejtett Jelszó Kosár
          Kapcsolat
          Iratkozzon fel hírlevelünkre!
          06 30 8495696 webshop@ekomplex.hu Adószám: 27961898-2-03 Cégjegyzékszám: 03 10 100614 Cím: 6400 Kiskunhalas, Kőrösi út 2
          K&H bankkártyás fizetés
          © eKomplex 2025 Minden jog fenntartva!
          Oldalt készítette: Vector Kft.