+3630 8495696 webshop@ekomplex.hu Kapcsolat Cégünkről Adatkezelés Kiskereskedelmi Oldal
eKomplex
Összes Termék
  • 01. EPS és XPS
    • Homlokzatok
    • Lábazatok
    • Padlók
  • 02. Szigetelés védelem
    • Aljzatbetonozás
    • Drénlemezek
    • Fóliák
    • Geotextíliák
    • Vízelvezetés
  • 03. Üveg- és ásványgyapot
    • Homlokzatok
    • Tetőterek
    • Üveggyapot
    • Válaszfalak
  • 04. Szárazépítészet
    • Csavarok és dübelek
    • Élképzés
    • Gipszkarton profilok és tartozékai
    • Revíziós ajtók
    • Rögzítő elemek
  • 05. Homlokzat
    • Díszítő profilok
    • Dübelek
    • Élképzés
    • Lábazati sínek
    • Üvegszövetek
  • 06. Díszítő vakolat
    • Dekorációs adalékok
    • Festékek
    • Lábazati vakolatok
    • Vékonyvakolat alapozók
    • Vékonyvakolatok
  • 07. Ragasztástechnika
    • Alapozók
    • Aljzatkiegyenlítők
    • Fugázók
    • Ragasztók
  • 08. Vízszigetelés
  • 09. Akril & szilikon
    • Ragasztók
    • Speciális
    • Tömítő anyagok
  • 10. Csempe&Szaniter
  • 11. Purhabok
    • Ragasztók
    • Speciális
    • Tömítő anyagok
  • 12. Tető
    • Élgerinc
    • Ereszcsatorna
    • Járás és rögzítés
    • OSB
    • Szellőző és hóvágó
    • Tetőcserepek
      • Alapcserepek
      • Kúpcserepek
      • Szegélycserepek
      • Szellőzőcserepek
    • Tetőfólia
    • Zsindely
  • 13. Tisztítás & felújítás
  • 14. Szerszám
    • Építőipari szerszám
    • Kerti szerszám
    • Munkaruházat
  • 15. Kert
    • Árnyékolás és belátásgátlók
    • Dekorációk és kiegészítők
    • Díszkavics
    • Magaságyások
    • Rögzítők
    • Szegélyek
Akciók
    ÁSZF Cookie Kezelés Impresszum Kapcsolat Adatkezelési Tájékoztató
    Átutalással
    1 Ft-tól 25.000 Ft-ig: br. 1490 Ft
    25.000 Ft felett: Ingyenes
         
    Postai utánvéttel:
    1 Ft-tól 25.000 Ft-ig: br. 1990 Ft
    25.000 Ft felett: br. 500 Ft
         
    Személyes átvétel esetén ingyenes.
Hírek Minden Termék Szállítás Bejelentkezés

Gyakran ismételt kérdések

 
 

Gyakori kérdéseink, ahol a legtöbb kérdésre könnyedén választ lehet kapni az ügyfélszolgálatra történő várakozás nélkül is!

Tartalomjegyzékünk:

  • Rendelés menete
  • Fizetéssel kapcsolatos kérdések
  • Szálltás és annak költségei
  • Visszaküldés és térítés
  • Fiók regisztrációja
  • Hírlevél
  • Ügyfélszolgálat

 


1. Rendelés

Hogyan tudok rendelni?

Webshopunkban a rendeléshez nem szükséges regisztráció, így a rendeléshez mindössze ki kell választani a megfelelő termékeket és azokat kosárba tenni. Gyakori, hogy több színben kapható egy-egy termék, így ezt fontos kiválasztani, ugyanakkor a kosárban is módosítható ez az adat még.

Ezután az ajánlatkérésre kattintva kollégáink megkapják az ajánlatot e-mailben, aminek feldolgozását azonnal megkezdik, később pedig felveszik az ajánlatkérővel a kapcsolatot. A rendelés leadása lehetőség után kiválaszthatja a szállítási és számlázási címeket, az elérhetőségeket, a fizetési formát és az átvétel módját. Ezzel a folyamattal kapcsolatban a felmerülő kérdéseket a pénztárban megtalálható GYIK-nél is elérhetővé tettük. 

A leadott rendelést kollégáink elkezdik feldolgozni, így amennyiben módosítani szeretne, kérdése van vagy éppen törölni szeretné a rendelését, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! 

 
Rendelhetek telefonon is?

Nem, kérünk mindenkit, hogy rendelését a webshopon keresztül adja le. A webshopunk működik mobil eszközökön is, így azzal is megoldható a rendelés leadása.

 
Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?

Nem, lakossági ügyfeleinknek nincsen szükségük regisztrációra. Egyedül partnereinknek van erre szükség.

 
Van minimális rendelési érték?

Nincsen minimális rendelési érték. A szállítási költségek változnak a rendelési érték függvényében egyedül.

 
Van maximális rendelési érték?

Általában nincsen maximális rendelési érték.

 
Hogyan tudom megnézni az eddigi rendeléseimet?

Amennyiben regisztrált korábban webshopunkba, a "Fiókom" menüpontban a Korábbi rendeléseknél megtekinthető.

 

Törölhetem a rendelésem, ha még nem küldték el?

Ügyfélszolgálatunkkal egyeztetve van lehetőség erre, amennyiben még nem küldték el munkatársaink.

 
Megváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?

Munkatársaink folyamatosan dolgoznak, hogy minél hamarabb kiküldésre kerüljenek a megrendelések. Amennyiben meg szeretné változtatni kiszállítási címét, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ugyanakkor nem tudjuk garantálni, hogy minden esetben van erre lehetőségünk.

 
Külföldről rendelhetek?

Nem, jelenleg webáruházunkban nem működik a külföldi rendelés.

 

Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?

Kérjük, vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot, amennyiben érdekli, hogy várhatóan mikor lesz ismét elérhető a termék webshopunkban. Amennyiben egy hasonló termék is megfelel, tekintse meg kínálatunkat, amennyiben pedig szakszerű tanácsadásra van szükség, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

 

Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam fel?

Rendelése leadása után automatikusan kap egy visszaigazoló e-mailt. Amennyiben nem találja vagy nem kapta meg, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, kollégáink tudnak ebben segíteni!

 

Miért kell a rendeléskor a telefonszámomat megadnom?

Telefonszámára mindössze az elérhetőségei rögzítése céljából van szükség. A futár ezen fogja elérni, valamint ezen tudunk jelentkezni, ha rendelése átvehető egyik építőcenterünkben.

 

Kapok teljesítménynyilatkozatot?

Igen, ugyanakkor cégünk számára fontos a környezetvédelem, így nem csatoljuk automatikusan minden rendeléshez nyomtatott formában. Kérjük, hogy amennyiben szeretne ilyet igényelni, jelezze a megrendelés során a "Megjegyzés" opció alatt, és elküldjük Önnek. Természetesen utólag is kiállítjuk, ezzel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk tud segíteni Önnek!


2. Fizetés

Milyen fizetési módok lehetségesek?

Webshopunkban jelenleg ezek a fizetési módok elérhetőek:

  • utánvétes fizetés a futárnak
  • készpénzes vagy bankkártyás fizetés személyes átvétel esetén
  • előre utalás előlegszámla alapján

Kérjük, hogy amennyiben az előre utalást választja, mindenképpen várja meg az előlegszámla érkezését, mivel akkor biztosan tudjuk garantálni, hogy a rendelt termékek elérhetőek. 

Az átutaláshoz szükséges adatok:

Merkbau Zrt.
Bankszámlaszámunk: K&H 10402568-25610912-00000000

A közlemény rovatba minden esetben kérjük feltüntetni a rendelés azonosítóját, valamint a kapott számla számát!

 

Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?

Szállító levelet csatolva küldjük a szállítmánnyal. Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki, melyet elküldünk az Ön által megadott email címre.

 

Megkaphatom a rendelésemet a vállalkozásom nevére?

Igen, regisztráció esetén is beállíthatja, hogy cégként vásárol, amennyiben pedig regisztráció nélkül szeretne vásárolni, akkor a rendelési folyamat harmadik lépésénél, a "Fizetés" pont alatt állíthatja be, hogy cég nevében szeretne vásárolni.

 

Hogyan történik az ÁFA kimutatása?

Az ÁFÁ-val kapcsolatos információk a számlán feltüntetésre kerülnek.

 

Rendelhetek adómentesen (tax-free)?

Adómentesen nem, azonban, amennyiben Centereinket jelöli meg átvételi pontnak, lehetősége van külföldi utas ÁFA visszatérítéses nyomtatványt kitölteni, amennyiben magánszemélyként vásárol és nem az Európai Unió területén él. A határon való áthaladás alatt a vámhatóság lepecsételi ezt a papírt, hogy elhagyta az országot. A következő magyarországi utazása során ezzel a dokumentummal tudja a pénztárunkban az ÁFÁ-t visszaigényelni.

 

Kapok visszaigazolást a beérkező fizetésről?

Sikeres fizetés esetén nem, akkor a rendelés elindításról kap e-mailt. Amennyiben sikertelen, kollégáink e-mailes vagy telefonos úton felveszik Önnel a kapcsolatot.

 


3. Szállítási és kézbesítési költségek

Milyen szállítási költségek merülnek fel?

Építőcenterinkben a személyes átvétel minden esetben ingyenes. A futárszolgálat választása esetén terhelheti Önt szállítási költség, amelyről részletesebben a Szállítás oldalunkon tájékozódhat, ahol az információk folyamatosan frissülnek.

 

Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

A szállítási idő általában 3-4 napot vesz igénybe. Amennyiben késedelmet tapasztalunk, jelezzük kedves vásárlóink felé!

 

Mely országokba történik a kiszállítás?

Jelenleg Magyarországi címekre szállítunk ki, azon belül is Bács-Kiskun, Csongrád és Békés megyékbe szállítunk ki fogyasztóinknak. Amennyiben más megyében él, kérjük használja az ajánlatkérés funkciót, így kollégáink fel tudják venni Önnel a kapcsolatot. Ehhez tegye ugyanúgy a termékeket a kosárba, ott tudja majd elérni a lehetőséget!

 

Mely csomagküldő szolgáltatóval küldik ki a csomagomat?

Cégünk az Express One futárszolgálattal dolgozik. Itt érheti el oldalukat: www.expressone.hu Megeshet az is, hogy kollégáink vagy alvállalkozóink viszik ki a csomagot. Erről mindenképpen tájékoztatjuk vásárlóinkat.

 

Elküldethetem a csomagomat egy csomagpontra, vagy csomagátvevő helyre is?

Webáruházunkban jelenleg ez a funkció még nem elérhető.

 

A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?

Igen, természetesen! Erre a Pénztárban van lehetősége. A Pénztárban a második fülön, a Szállítás opciónál választhatja ki, hova kerüljön kiszállításra a rendelése, ezután pedig a Fizetésnél a Számlázás pontnál tudja kitölteni, hova is számlázzunk. A pénztári folyamat alatt a korábbi beállításait a haladás jelző alatt folyamatosan láthatja, és ha kell módosíthatja.

 

Nem kapom meg a küldeményemet, akkor mi a teendő?

Az Express One oldalán lehet követni a csomagot, amelyet vár: https://tracking.expressone.hu/ 

Amennyiben így sem talál releváns információt vagy nem a futárcég viszi ki végül a csomagot, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik segíteni tudnak Önnek!

 

Mit tehetek, ha sérült terméket kapok?

Amennyiben sérült terméket kap, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ehhez fényképes dokumentációra van szükség, amelyen látszódnia kell a nap, óra, perc információknak. A kivizsgálástól számított két napon belül jelentkezik illetékes kollégánk. 


4. Visszaküldés és visszatérítés

Hogyan küldöm el a visszárut?

Csere estén cégünk intézi a termék visszahozatalát, ugyanakkor nem csere esetén Önnek kell eljuttatnia hozzánk. Amennyiben ilyen helyzet adódna, kérjük vegye fel velünk az ügyfélszolgálatunkkal.

 

Hogyan történik a reklamáció?

Először kérjük mindenképpen ügyfélszolgálatunkhoz forduljon. Szakértő kollégáink minden kérdésben segítséget tudnak nyújtani Önnek.

 

Van-e lehetőség a visszaküldött termék közvetlen cseréjére?

Természetesen van. Konkrétan ebben az esetben is ügyfélszolgálatunk tud segítséget nyújtani Önnek.

 

Mit tegyek, ha termékem a szállítás során megsérült?

Amennyiben sérült csomagot kap és ez látható, jegyzőkönyvet kell felvennie a futárral. Amennyiben nem látható, velünk tudja intézni. Minden esetben ügyfélszolgálatunk tud segíteni.

 

Mennyi időn belül adhatom vissza a terméket?

14 napon belül küldheti vissza. (Kérjük vegye figyelembe, hogy nem munkanapokról van szó.)

 

Fizetnem kell a visszaküldésért?

Csere esetén nem, egyéb esetben igen. Pontos információkat az ügyfélszolgálat tud nyújtani Önnek.

 

Hol tudom a visszáru csomagomat leadni?

Csere esetén az érkező futárnak, egyéb esetben Ön intézi a visszaküldést.

 

Kapok visszaigazolást arról, hogy megérkezett a visszárum?

Igen, az összeg utalása a visszáru megérkezése után indul rendszerünkben.

 


5. Fiókom

Hogyan regisztrálhatok?

A fejlécben található "Regisztráció" gombra kell mindössze kattintani. Itt kell e-mail címet, nevet, telefonszámot beállítani, valamint egy olyan jelszót, amivel a továbbiakban be fog lépni fiókjába. Később a "Belépés" opciónál érheti el fiókját, ahol a korábbi rendeléseit, személyes adatait is elérheti.

 

Merülnek fel költségeim, ha regisztrálok?

Nem, webáruházunkban a regisztráció ingyenes, és az is marad.

 

Az adataimat továbbértékesítik harmadik fél részére?

Nem, az adatait bizalmasan kezeljük.

 

Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat, ill. hogyan tudok az elfelejtett jelszavam helyett újat kérni?

A profilba való belépés után a "Fiókbeállításoknál" van lehetőség a jelszócserére. Amennyiben elfelejtette jelszavát a "Belépés" alatt az "Elfelejtett jelszó" lehetőséget kell választania. Itt egy e-mail címet kell megadni, ahova érkezik az új jelszó. Amennyiben problémába ütközik, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, 

 

Szerkeszthetem önállóan az adataimat?

Igen, belépés után, a "Fiókom" pont alatt lehet a különböző adatokat módosítani!

 

Hogyan törölhetem az ügyfélfiókomat?

A fiókjába való belépés után a "Személyes adatok törlése" gombra kattintva kezdheti meg a folyamatot. Ezután kap egy e-mailt a fiókjához tartozó e-mail címére, amiben talál egy linket. A linkre kattintva törölheti fiókját. Amennyiben valami problémába ütközik, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

 


6. Hírlevél

Mi az a hírlevél, és milyen előnyökkel jár nekem?

A hírlevél rendszeresen tájékoztatja Önt a termékeinkkel kapcsolatos akciókról, egyéb információkról. Ennek segítségével elsőként értesülhet akcióinkról például.

 

Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?

Regisztráció során lehetősége van feliratkozni a hírlevélre az erre vonatkozó sor bepiálásával. Létező felhazsnálói fióknál a "Hírlevél megrendelése/ lemondása" opciót kell választania a "Fiók" beállításoknál. Amennyiben nem kíván regisztrálni vásárlása során, úgy a pénztárban is van lehetősége errel az "Elérhetőségeknél" a megfelelő sor kiválasztásánál.

 

Nem szeretnék több hírlevelet kapni, mi a teendő?

Amennyiben le szeretne iratkozni hírlvelünkről, kérjük küldjön egy e-mailt a webshop@ekomplex.hu e-mail címre. Jelzése után kollégáink törlik a rendszerből.

 


Ügyfélszolgálatunk

Ügyfélszolgálatunkat a webshop@ekomplex.hu e-mail címen érheti el. Telefononon +36 30 323 4291 telefonszámon érdeklődhet.

 

 

Összes Termék
  • 01. EPS és XPS
    • Homlokzatok
    • Lábazatok
    • Padlók
  • 02. Szigetelés védelem
    • Aljzatbetonozás
    • Drénlemezek
    • Fóliák
    • Geotextíliák
    • Vízelvezetés
  • 03. Üveg- és ásványgyapot
    • Homlokzatok
    • Tetőterek
    • Üveggyapot
    • Válaszfalak
  • 04. Szárazépítészet
    • Csavarok és dübelek
    • Élképzés
    • Gipszkarton profilok és tartozékai
    • Revíziós ajtók
    • Rögzítő elemek
  • 05. Homlokzat
    • Díszítő profilok
    • Dübelek
    • Élképzés
    • Lábazati sínek
    • Üvegszövetek
  • 06. Díszítő vakolat
    • Dekorációs adalékok
    • Festékek
    • Lábazati vakolatok
    • Vékonyvakolat alapozók
    • Vékonyvakolatok
  • 07. Ragasztástechnika
    • Alapozók
    • Aljzatkiegyenlítők
    • Fugázók
    • Ragasztók
  • 08. Vízszigetelés
  • 09. Akril & szilikon
    • Ragasztók
    • Speciális
    • Tömítő anyagok
  • 10. Csempe&Szaniter
  • 11. Purhabok
    • Ragasztók
    • Speciális
    • Tömítő anyagok
  • 12. Tető
    • Élgerinc
    • Ereszcsatorna
    • Járás és rögzítés
    • OSB
    • Szellőző és hóvágó
    • Tetőcserepek
      • Alapcserepek
      • Kúpcserepek
      • Szegélycserepek
      • Szellőzőcserepek
    • Tetőfólia
    • Zsindely
  • 13. Tisztítás & felújítás
  • 14. Szerszám
    • Építőipari szerszám
    • Kerti szerszám
    • Munkaruházat
  • 15. Kert
    • Árnyékolás és belátásgátlók
    • Dekorációk és kiegészítők
    • Díszkavics
    • Magaságyások
    • Rögzítők
    • Szegélyek
Akciók Szállítás Bejelentkezés
Bejelentkezés
Elfelejtette a jelszavát?
Regisztráció
      eKomplex
          Összes Termék
          • 01. EPS és XPS
            • Homlokzatok
            • Lábazatok
            • Padlók
          • 02. Szigetelés védelem
            • Aljzatbetonozás
            • Drénlemezek
            • Fóliák
            • Geotextíliák
            • Vízelvezetés
          • 03. Üveg- és ásványgyapot
            • Homlokzatok
            • Tetőterek
            • Üveggyapot
            • Válaszfalak
          • 04. Szárazépítészet
            • Csavarok és dübelek
            • Élképzés
            • Gipszkarton profilok és tartozékai
            • Revíziós ajtók
            • Rögzítő elemek
          • 05. Homlokzat
            • Díszítő profilok
            • Dübelek
            • Élképzés
            • Lábazati sínek
            • Üvegszövetek
          • 06. Díszítő vakolat
            • Dekorációs adalékok
            • Festékek
            • Lábazati vakolatok
            • Vékonyvakolat alapozók
            • Vékonyvakolatok
          • 07. Ragasztástechnika
            • Alapozók
            • Aljzatkiegyenlítők
            • Fugázók
            • Ragasztók
          • 08. Vízszigetelés
          • 09. Akril & szilikon
            • Ragasztók
            • Speciális
            • Tömítő anyagok
          • 10. Csempe&Szaniter
          • 11. Purhabok
            • Ragasztók
            • Speciális
            • Tömítő anyagok
          • 12. Tető
            • Élgerinc
            • Ereszcsatorna
            • Járás és rögzítés
            • OSB
            • Szellőző és hóvágó
            • Tetőcserepek
              • Alapcserepek
              • Kúpcserepek
              • Szegélycserepek
              • Szellőzőcserepek
            • Tetőfólia
            • Zsindely
          • 13. Tisztítás & felújítás
          • 14. Szerszám
            • Építőipari szerszám
            • Kerti szerszám
            • Munkaruházat
          • 15. Kert
            • Árnyékolás és belátásgátlók
            • Dekorációk és kiegészítők
            • Díszkavics
            • Magaságyások
            • Rögzítők
            • Szegélyek
          Akciók
            ÁSZF Cookie Kezelés Impresszum Kapcsolat Adatkezelési Tájékoztató
            Átutalással
            1 Ft-tól 25.000 Ft-ig: br. 1490 Ft
            25.000 Ft felett: Ingyenes
                 
            Postai utánvéttel:
            1 Ft-tól 25.000 Ft-ig: br. 1990 Ft
            25.000 Ft felett: br. 500 Ft
                 
            Személyes átvétel esetén ingyenes.
          Hírek Minden Termék Szállítás Bejelentkezés

          Gyakran ismételt kérdések

           
           

          Gyakori kérdéseink, ahol a legtöbb kérdésre könnyedén választ lehet kapni az ügyfélszolgálatra történő várakozás nélkül is!

          Tartalomjegyzékünk:

          • Rendelés menete
          • Fizetéssel kapcsolatos kérdések
          • Szálltás és annak költségei
          • Visszaküldés és térítés
          • Fiók regisztrációja
          • Hírlevél
          • Ügyfélszolgálat

           


          1. Rendelés

          Hogyan tudok rendelni?

          Webshopunkban a rendeléshez nem szükséges regisztráció, így a rendeléshez mindössze ki kell választani a megfelelő termékeket és azokat kosárba tenni. Gyakori, hogy több színben kapható egy-egy termék, így ezt fontos kiválasztani, ugyanakkor a kosárban is módosítható ez az adat még.

          Ezután az ajánlatkérésre kattintva kollégáink megkapják az ajánlatot e-mailben, aminek feldolgozását azonnal megkezdik, később pedig felveszik az ajánlatkérővel a kapcsolatot. A rendelés leadása lehetőség után kiválaszthatja a szállítási és számlázási címeket, az elérhetőségeket, a fizetési formát és az átvétel módját. Ezzel a folyamattal kapcsolatban a felmerülő kérdéseket a pénztárban megtalálható GYIK-nél is elérhetővé tettük. 

          A leadott rendelést kollégáink elkezdik feldolgozni, így amennyiben módosítani szeretne, kérdése van vagy éppen törölni szeretné a rendelését, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! 

           
          Rendelhetek telefonon is?

          Nem, kérünk mindenkit, hogy rendelését a webshopon keresztül adja le. A webshopunk működik mobil eszközökön is, így azzal is megoldható a rendelés leadása.

           
          Szükségem van ügyfélfiókra, ha vásárolni szeretnék?

          Nem, lakossági ügyfeleinknek nincsen szükségük regisztrációra. Egyedül partnereinknek van erre szükség.

           
          Van minimális rendelési érték?

          Nincsen minimális rendelési érték. A szállítási költségek változnak a rendelési érték függvényében egyedül.

           
          Van maximális rendelési érték?

          Általában nincsen maximális rendelési érték.

           
          Hogyan tudom megnézni az eddigi rendeléseimet?

          Amennyiben regisztrált korábban webshopunkba, a "Fiókom" menüpontban a Korábbi rendeléseknél megtekinthető.

           

          Törölhetem a rendelésem, ha még nem küldték el?

          Ügyfélszolgálatunkkal egyeztetve van lehetőség erre, amennyiben még nem küldték el munkatársaink.

           
          Megváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?

          Munkatársaink folyamatosan dolgoznak, hogy minél hamarabb kiküldésre kerüljenek a megrendelések. Amennyiben meg szeretné változtatni kiszállítási címét, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ugyanakkor nem tudjuk garantálni, hogy minden esetben van erre lehetőségünk.

           
          Külföldről rendelhetek?

          Nem, jelenleg webáruházunkban nem működik a külföldi rendelés.

           

          Mit csináljak, ha a kívánt termék már nem kapható?

          Kérjük, vegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot, amennyiben érdekli, hogy várhatóan mikor lesz ismét elérhető a termék webshopunkban. Amennyiben egy hasonló termék is megfelel, tekintse meg kínálatunkat, amennyiben pedig szakszerű tanácsadásra van szükség, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

           

          Hogyan tudok megbizonyosodni arról, hogy a rendelésemet helyesen adtam fel?

          Rendelése leadása után automatikusan kap egy visszaigazoló e-mailt. Amennyiben nem találja vagy nem kapta meg, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, kollégáink tudnak ebben segíteni!

           

          Miért kell a rendeléskor a telefonszámomat megadnom?

          Telefonszámára mindössze az elérhetőségei rögzítése céljából van szükség. A futár ezen fogja elérni, valamint ezen tudunk jelentkezni, ha rendelése átvehető egyik építőcenterünkben.

           

          Kapok teljesítménynyilatkozatot?

          Igen, ugyanakkor cégünk számára fontos a környezetvédelem, így nem csatoljuk automatikusan minden rendeléshez nyomtatott formában. Kérjük, hogy amennyiben szeretne ilyet igényelni, jelezze a megrendelés során a "Megjegyzés" opció alatt, és elküldjük Önnek. Természetesen utólag is kiállítjuk, ezzel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk tud segíteni Önnek!


          2. Fizetés

          Milyen fizetési módok lehetségesek?

          Webshopunkban jelenleg ezek a fizetési módok elérhetőek:

          • utánvétes fizetés a futárnak
          • készpénzes vagy bankkártyás fizetés személyes átvétel esetén
          • előre utalás előlegszámla alapján

          Kérjük, hogy amennyiben az előre utalást választja, mindenképpen várja meg az előlegszámla érkezését, mivel akkor biztosan tudjuk garantálni, hogy a rendelt termékek elérhetőek. 

          Az átutaláshoz szükséges adatok:

          Merkbau Zrt.
          Bankszámlaszámunk: K&H 10402568-25610912-00000000

          A közlemény rovatba minden esetben kérjük feltüntetni a rendelés azonosítóját, valamint a kapott számla számát!

           

          Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?

          Szállító levelet csatolva küldjük a szállítmánnyal. Minden esetben elektronikus számlát állítunk ki, melyet elküldünk az Ön által megadott email címre.

           

          Megkaphatom a rendelésemet a vállalkozásom nevére?

          Igen, regisztráció esetén is beállíthatja, hogy cégként vásárol, amennyiben pedig regisztráció nélkül szeretne vásárolni, akkor a rendelési folyamat harmadik lépésénél, a "Fizetés" pont alatt állíthatja be, hogy cég nevében szeretne vásárolni.

           

          Hogyan történik az ÁFA kimutatása?

          Az ÁFÁ-val kapcsolatos információk a számlán feltüntetésre kerülnek.

           

          Rendelhetek adómentesen (tax-free)?

          Adómentesen nem, azonban, amennyiben Centereinket jelöli meg átvételi pontnak, lehetősége van külföldi utas ÁFA visszatérítéses nyomtatványt kitölteni, amennyiben magánszemélyként vásárol és nem az Európai Unió területén él. A határon való áthaladás alatt a vámhatóság lepecsételi ezt a papírt, hogy elhagyta az országot. A következő magyarországi utazása során ezzel a dokumentummal tudja a pénztárunkban az ÁFÁ-t visszaigényelni.

           

          Kapok visszaigazolást a beérkező fizetésről?

          Sikeres fizetés esetén nem, akkor a rendelés elindításról kap e-mailt. Amennyiben sikertelen, kollégáink e-mailes vagy telefonos úton felveszik Önnel a kapcsolatot.

           


          3. Szállítási és kézbesítési költségek

          Milyen szállítási költségek merülnek fel?

          Építőcenterinkben a személyes átvétel minden esetben ingyenes. A futárszolgálat választása esetén terhelheti Önt szállítási költség, amelyről részletesebben a Szállítás oldalunkon tájékozódhat, ahol az információk folyamatosan frissülnek.

           

          Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

          A szállítási idő általában 3-4 napot vesz igénybe. Amennyiben késedelmet tapasztalunk, jelezzük kedves vásárlóink felé!

           

          Mely országokba történik a kiszállítás?

          Jelenleg Magyarországi címekre szállítunk ki, azon belül is Bács-Kiskun, Csongrád és Békés megyékbe szállítunk ki fogyasztóinknak. Amennyiben más megyében él, kérjük használja az ajánlatkérés funkciót, így kollégáink fel tudják venni Önnel a kapcsolatot. Ehhez tegye ugyanúgy a termékeket a kosárba, ott tudja majd elérni a lehetőséget!

           

          Mely csomagküldő szolgáltatóval küldik ki a csomagomat?

          Cégünk az Express One futárszolgálattal dolgozik. Itt érheti el oldalukat: www.expressone.hu Megeshet az is, hogy kollégáink vagy alvállalkozóink viszik ki a csomagot. Erről mindenképpen tájékoztatjuk vásárlóinkat.

           

          Elküldethetem a csomagomat egy csomagpontra, vagy csomagátvevő helyre is?

          Webáruházunkban jelenleg ez a funkció még nem elérhető.

           

          A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?

          Igen, természetesen! Erre a Pénztárban van lehetősége. A Pénztárban a második fülön, a Szállítás opciónál választhatja ki, hova kerüljön kiszállításra a rendelése, ezután pedig a Fizetésnél a Számlázás pontnál tudja kitölteni, hova is számlázzunk. A pénztári folyamat alatt a korábbi beállításait a haladás jelző alatt folyamatosan láthatja, és ha kell módosíthatja.

           

          Nem kapom meg a küldeményemet, akkor mi a teendő?

          Az Express One oldalán lehet követni a csomagot, amelyet vár: https://tracking.expressone.hu/ 

          Amennyiben így sem talál releváns információt vagy nem a futárcég viszi ki végül a csomagot, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik segíteni tudnak Önnek!

           

          Mit tehetek, ha sérült terméket kapok?

          Amennyiben sérült terméket kap, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ehhez fényképes dokumentációra van szükség, amelyen látszódnia kell a nap, óra, perc információknak. A kivizsgálástól számított két napon belül jelentkezik illetékes kollégánk. 


          4. Visszaküldés és visszatérítés

          Hogyan küldöm el a visszárut?

          Csere estén cégünk intézi a termék visszahozatalát, ugyanakkor nem csere esetén Önnek kell eljuttatnia hozzánk. Amennyiben ilyen helyzet adódna, kérjük vegye fel velünk az ügyfélszolgálatunkkal.

           

          Hogyan történik a reklamáció?

          Először kérjük mindenképpen ügyfélszolgálatunkhoz forduljon. Szakértő kollégáink minden kérdésben segítséget tudnak nyújtani Önnek.

           

          Van-e lehetőség a visszaküldött termék közvetlen cseréjére?

          Természetesen van. Konkrétan ebben az esetben is ügyfélszolgálatunk tud segítséget nyújtani Önnek.

           

          Mit tegyek, ha termékem a szállítás során megsérült?

          Amennyiben sérült csomagot kap és ez látható, jegyzőkönyvet kell felvennie a futárral. Amennyiben nem látható, velünk tudja intézni. Minden esetben ügyfélszolgálatunk tud segíteni.

           

          Mennyi időn belül adhatom vissza a terméket?

          14 napon belül küldheti vissza. (Kérjük vegye figyelembe, hogy nem munkanapokról van szó.)

           

          Fizetnem kell a visszaküldésért?

          Csere esetén nem, egyéb esetben igen. Pontos információkat az ügyfélszolgálat tud nyújtani Önnek.

           

          Hol tudom a visszáru csomagomat leadni?

          Csere esetén az érkező futárnak, egyéb esetben Ön intézi a visszaküldést.

           

          Kapok visszaigazolást arról, hogy megérkezett a visszárum?

          Igen, az összeg utalása a visszáru megérkezése után indul rendszerünkben.

           


          5. Fiókom

          Hogyan regisztrálhatok?

          A fejlécben található "Regisztráció" gombra kell mindössze kattintani. Itt kell e-mail címet, nevet, telefonszámot beállítani, valamint egy olyan jelszót, amivel a továbbiakban be fog lépni fiókjába. Később a "Belépés" opciónál érheti el fiókját, ahol a korábbi rendeléseit, személyes adatait is elérheti.

           

          Merülnek fel költségeim, ha regisztrálok?

          Nem, webáruházunkban a regisztráció ingyenes, és az is marad.

           

          Az adataimat továbbértékesítik harmadik fél részére?

          Nem, az adatait bizalmasan kezeljük.

           

          Hogyan tudom megváltoztatni a jelszavamat, ill. hogyan tudok az elfelejtett jelszavam helyett újat kérni?

          A profilba való belépés után a "Fiókbeállításoknál" van lehetőség a jelszócserére. Amennyiben elfelejtette jelszavát a "Belépés" alatt az "Elfelejtett jelszó" lehetőséget kell választania. Itt egy e-mail címet kell megadni, ahova érkezik az új jelszó. Amennyiben problémába ütközik, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, 

           

          Szerkeszthetem önállóan az adataimat?

          Igen, belépés után, a "Fiókom" pont alatt lehet a különböző adatokat módosítani!

           

          Hogyan törölhetem az ügyfélfiókomat?

          A fiókjába való belépés után a "Személyes adatok törlése" gombra kattintva kezdheti meg a folyamatot. Ezután kap egy e-mailt a fiókjához tartozó e-mail címére, amiben talál egy linket. A linkre kattintva törölheti fiókját. Amennyiben valami problémába ütközik, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!

           


          6. Hírlevél

          Mi az a hírlevél, és milyen előnyökkel jár nekem?

          A hírlevél rendszeresen tájékoztatja Önt a termékeinkkel kapcsolatos akciókról, egyéb információkról. Ennek segítségével elsőként értesülhet akcióinkról például.

           

          Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?

          Regisztráció során lehetősége van feliratkozni a hírlevélre az erre vonatkozó sor bepiálásával. Létező felhazsnálói fióknál a "Hírlevél megrendelése/ lemondása" opciót kell választania a "Fiók" beállításoknál. Amennyiben nem kíván regisztrálni vásárlása során, úgy a pénztárban is van lehetősége errel az "Elérhetőségeknél" a megfelelő sor kiválasztásánál.

           

          Nem szeretnék több hírlevelet kapni, mi a teendő?

          Amennyiben le szeretne iratkozni hírlvelünkről, kérjük küldjön egy e-mailt a webshop@ekomplex.hu e-mail címre. Jelzése után kollégáink törlik a rendszerből.

           


          Ügyfélszolgálatunk

          Ügyfélszolgálatunkat a webshop@ekomplex.hu e-mail címen érheti el. Telefononon +36 30 323 4291 telefonszámon érdeklődhet.

           

           

          Összes Termék
          • 01. EPS és XPS
            • Homlokzatok
            • Lábazatok
            • Padlók
          • 02. Szigetelés védelem
            • Aljzatbetonozás
            • Drénlemezek
            • Fóliák
            • Geotextíliák
            • Vízelvezetés
          • 03. Üveg- és ásványgyapot
            • Homlokzatok
            • Tetőterek
            • Üveggyapot
            • Válaszfalak
          • 04. Szárazépítészet
            • Csavarok és dübelek
            • Élképzés
            • Gipszkarton profilok és tartozékai
            • Revíziós ajtók
            • Rögzítő elemek
          • 05. Homlokzat
            • Díszítő profilok
            • Dübelek
            • Élképzés
            • Lábazati sínek
            • Üvegszövetek
          • 06. Díszítő vakolat
            • Dekorációs adalékok
            • Festékek
            • Lábazati vakolatok
            • Vékonyvakolat alapozók
            • Vékonyvakolatok
          • 07. Ragasztástechnika
            • Alapozók
            • Aljzatkiegyenlítők
            • Fugázók
            • Ragasztók
          • 08. Vízszigetelés
          • 09. Akril & szilikon
            • Ragasztók
            • Speciális
            • Tömítő anyagok
          • 10. Csempe&Szaniter
          • 11. Purhabok
            • Ragasztók
            • Speciális
            • Tömítő anyagok
          • 12. Tető
            • Élgerinc
            • Ereszcsatorna
            • Járás és rögzítés
            • OSB
            • Szellőző és hóvágó
            • Tetőcserepek
              • Alapcserepek
              • Kúpcserepek
              • Szegélycserepek
              • Szellőzőcserepek
            • Tetőfólia
            • Zsindely
          • 13. Tisztítás & felújítás
          • 14. Szerszám
            • Építőipari szerszám
            • Kerti szerszám
            • Munkaruházat
          • 15. Kert
            • Árnyékolás és belátásgátlók
            • Dekorációk és kiegészítők
            • Díszkavics
            • Magaságyások
            • Rögzítők
            • Szegélyek
          Akciók Szállítás Bejelentkezés
          Bejelentkezés
          Elfelejtette a jelszavát?
          Regisztráció

          Faápolószerek

          Nézet választás:

          Termékcsoportok

          01. EPS és XPS
          Homlokzatok
          Lábazatok
          Padlók
          02. Szigetelés védelem
          Aljzatbetonozás
          Drénlemezek
          Fóliák
          Geotextíliák
          Vízelvezetés
          03. Üveg- és ásványgyapot
          Homlokzatok
          Tetőterek
          Üveggyapot
          Válaszfalak
          04. Szárazépítészet
          Csavarok és dübelek
          Élképzés
          Gipszkarton profilok és tartozékai
          Revíziós ajtók
          Rögzítő elemek
          05. Homlokzat
          Díszítő profilok
          Dübelek
          Élképzés
          Lábazati sínek
          Üvegszövetek
          06. Díszítő vakolat
          Dekorációs adalékok
          Festékek
          Lábazati vakolatok
          Vékonyvakolat alapozók
          Vékonyvakolatok
          07. Ragasztástechnika
          Alapozók
          Aljzatkiegyenlítők
          Fugázók
          Ragasztók
          08. Vízszigetelés
          09. Akril & szilikon
          Ragasztók
          Speciális
          Tömítő anyagok
          10. Csempe&Szaniter
          11. Purhabok
          Ragasztók
          Speciális
          Tömítő anyagok
          12. Tető
          Élgerinc
          Ereszcsatorna
          Járás és rögzítés
          OSB
          Szellőző és hóvágó
          Tetőcserepek
          Alapcserepek
          Kúpcserepek
          Szegélycserepek
          Szellőzőcserepek
          Tetőfólia
          Zsindely
          13. Tisztítás & felújítás
          14. Szerszám
          Építőipari szerszám
          Kerti szerszám
          Munkaruházat
          15. Kert
          Árnyékolás és belátásgátlók
          Dekorációk és kiegészítők
          Díszkavics
          Magaságyások
          Rögzítők
          Szegélyek

          Termékajánló

          A teljes termékpalettában való kereséshez kérjük jelentkezzen be!

          ELÉRHETŐSÉG
          06 30 8495696 Nyitvatartás: H-P 7:30-16:00 webshop@ekomplex.hu Kiskunhalas, Kőrösi út 2, 6400
          Dokumentumok
          Általános Szerződési Feltételek Gyakori Kérdések Letöltések Adatvédelmi Nyilatkozat
          Felhasználók
          Regisztráció Rendelések Számlák Elfelejtett Jelszó Kosár
          Kapcsolat
          Iratkozzon fel hírlevelünkre!
          06 30 8495696 webshop@ekomplex.hu Adószám: 27961898-2-03 Cégjegyzékszám: 03 10 100614 Cím: 6400 Kiskunhalas, Kőrösi út 2
          K&H bankkártyás fizetés
          © eKomplex 2025 Minden jog fenntartva!
          Oldalt készítette: Vector Kft.